Projektový manažment
Projektový manažment predstavuje aktivity organizovanie, plánovanie, riadenie a kontrolu projektu tak, aby projekt splnil všetky očakávania a bol úspešne dokončený.
Služba zahŕňa:
- Monitoring a kontrolu projektov.
- Zavedenie jednotného systému riadenia projektu.
- Monitoring prostriedkov vyčlenených na financovanie projektových aktivít.
- Vyhodnotenie a kontrolu dodržiavania harmonogramu čerpania prostriedkov.
- Kontrolu súladu projektových zámerov so stratégiou a prioritami podniku.
- Kontrolu duplicitných aktivít a neoprávnených výdavkov.
- Metodickú a koordinačnú pomoc pri riadení (riadenie zmien projektu, harmonogramu, naplňovanie monitorovacích indikátorov, finančné plnenie).
Kľúčová je v tomto prípade osoba koordinátora veľkých projektov a projektov v rámcových programoch EÚ
- Zodpovedá za plánovanie, koordináciu a riadenie projektu a za chod konzorcia.
- Je hlavnou kontaktnou osobou pre poskytovateľa dotácie. Predkladá návrh projektu, vyjednáva s financujúcim orgánom a koordinuje vypracovávanie správ pre neho.
- Spravuje evidenciu výstupných materiálov (celkových i čiastkových).
- Zaisťuje administratívnu a účtovnú agendu projektu a zdieľanie informácií vo vnútri konzorcia (intranet, zdieľané disky apod.).
- Zabezpečuje komunikáciu s tretími stranami, publicitu projektu, organizuje workshopy a ďalšie akcie k projektu.